سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

موتور سواری - جشن عروسی

1390/6/30 16:28
نویسنده : زهرا
493 بازدید
اشتراک گذاری

 قاصدک نازم باز اومدم

دیروز پدر طبق معمول قرار بود بیاد دنبالم .

تو ایستگاه مترو با نگاه دنبال ماشینمون می گشتم و خیال می کردم پدر هنوز نیومده که دیدم یکی داره برام دست تکون می ده بای بای، پدر با موتورش اومده بود  

                                                        

 از دیدنش سوار بر موتور هاج و واج مونده بودم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے این کار پدر یه سورپرایز عالی بود و مامان رو خیلی خوشحال کرد            Cute 
smiley  

اون دوست نداره منو با موتور اینور اونور ببره ولی دیروز به قول خودش برای اینکه یه تنوعی بشه هنجار شکنی کرده بود .

موتور یک وسیله نقلیه پر سرعته که آدمهای دنیای مامان خودشون ساختنش و سوارش می شن و ....

اولین تجربه موتور سواری مامان با پدر بوده قبل از اون مامان هم از موتور می ترسید هم بدش می اومد . ولی پدر بهش اطمینان داده که مواظبه و حالا دیگه مامان از اینکار لذت می بره .

                                        

موتور سواری معمولا کار پسراست ولی هستند دخترایی که خوب از پس اینکار برمی آن ، مثل دوستم که قراره در آینده تو با کلوچش دوست بشی .

                            

 عزیز دلم ؛ دیشب عروسی دوستم زینب بود که من بهش می گم زی زی 

                           

(  وقتی قاصدکها بزرگ می شن و خوب و بد رو می فهمن هر کدومشون با یه قاصدک دیگه می رن که باهم زندگی کنند  و به خاطر این اتفاق که بهش می گن ازدواج ( یعنی یکی شدن دوتا قاصدک ) جشن می گیرند و همه کلی خوشحال هستند و به اونها هدیه های قشنگ می دن             

 زی زی عزیز من هم با قاصدک مورد علاقه اش ازدواج کرد  

و به خاطرش جشن گرفت     

مامان یه عالمه برای خوشبختی دوست عزیزش دعا کرده ، تو هم براش دعا کن گل خوشبوی مامان !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارميا
3 مهر 90 8:25
بابا موتور. چه باحال. كيف كردي ها. خوش به حالت يه عروسي رفتي. من كه دلم لك زده. بعد از عروسي تو هيچ عروسي نداشتيم.


وقتی موتور سوار می شم یاد تو می افتم ،دربارت نوشته بودم منظورمو فهمیدی که !؟ انشاالله به زودی باز میری عروسی !!!