سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

مامان مهرماهی

1393/7/30 16:13
نویسنده : زهرا
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین ترین رویای مامان❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

این پست رو باید 18 مهر میذاشتم ولی از اونجاییکه تو خونه همه وقتم رو تو می گیری با تاخیر 10 روزه آپ کردم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤               ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤          

امسال روز تولدم افتاده بود جمعه و مصادف شده بود با ولادت حضرت امام هادی (ع)

چون تصمیم گرفته بودم روز دوشنبه یعنی روز عید غدیر برای تو جشن تولد بگیرم با پدر توافق کردیم بر عکس سالهای قبل کیک نگیریم و در عوض پدر بردمون بیرون و یه ناهار خوشمزه بهمون داد. و کلی هم بهمون خوش گذشت.

                    من مهـر ماهی امنایت اسکین
تا نخواهم مرا نمیشناسی
در چشمانم تـنهایی ام را پِنهان میکنم
در دلم دلتنگیم را
در سکوتم حرفهای نگفته ام را
در لبخندم غصه هایم را
ساده اما پیچیده…ساکت اما طوفانی
من زاده مهرم…
سراسر مـهر
من متولد مهرم
فرزند اول پاییز
حال و احوالم پاییزیست
ساعتی آفتابی
ساعتی ابری
گهگاهی بارانی
گاهی هم طوفانی
ولی ولی همیشه سرسبزم , مهربونم , سرشار از احساسم
من دخترپاییزم…دخترمهر

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

hanieh
2 آبان 93 16:56
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
حسام قشمی
15 اسفند 93 18:50
سلام.وبلاگ خوبی دارید عالیه اگه میشه چت روممو با کلمه چت لینک کنید مرسییییییییییییییی http://hastichat.ir