سیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهامسیب سرخ آرزوهای مامان ، قاصدک رویاهام ، رهام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

قاصدک دوست داشتنی من رهام

باز اومدم

1393/5/28 12:50
نویسنده : زهرا
852 بازدید
اشتراک گذاری

گلبرگ با طراوتم سلام

عزیز دلم بیستمین ماه بودنت در کنار ما به نیمه رسیده و تنها سه ماه و نیم دیگه مونده تا دو سالت بشه هستی مامان .

این مدت برای من مثل چشم برهم زدنی بود . لحظه های خوشی که تو این مدت در کنار تو داشتم هرگز از لوح وجودم پاک نخواهد شد!!!!

خیلی وقته نتونستم آ‍پ کنم. ولی امروز که خونه ام  همه کارامو رها کردم تو هم که لالا کردی  می خوام هر چقدر شد عکس بذارم. البته اگه زودی بیدار نشی!!

                  

                   

                                     

 مراجعه به ادامه مطلب:

 

           

                  

                         

                    عرشیا رفته تو اتاقش پفک می خوره برای اینکه تو دلت نخواد ؛ تو هم اینقدر رفتی صداش کردی " عَتْیا بابا " یعنی : عرشیا بیا .   که دلش نیومد درو باز نکنه و پفکش رو نگه داشت بعدا بخوره

          

  

                                                 الهی فدای جفتتون بشم خودم تنهایی

                                      

این اولین بستنی عمرت بود که تنهایی تا ته خوردیش و حساسیت بهش نداشتی (چونکه به شیر

آلرژی داری بستنی هم نباید بخوری ) .    

          

                                       می خواهیم بریم مهمونی

                   

    تعطیلات عید فطر الموت

                

          

                                  دینا برات شکلک در می آره تو هم از خنده غش کردی

          

             اینقدر با این سنگریزه ها بازی کرده بودی که سر انگشتات همه پوسته پوسته شده بود.

            

                                    شانه های پدر؛ مرتفع ترین نقطه دنیا برای تو

 

 (نوش جانت ! جان شیرینم)  قاصدک من عاشق هندوانه است. به هندوانه می گه اِنْدا   

       

                 

                  

 

پسندها (1)

نظرات (3)

سونیا
29 مرداد 93 19:46
سلام ب رهام و مامان گلش با این عکسای خوشگلتون خنده روی لبای ما میارین منم عاشق رهامم چون شیرینه
زهرا
پاسخ
مرسي دختر عمه عزيز . منو رهامم شمارو يه عالمه دوست داريم خانمي. خودتم شيريني عزيزم
شادي
3 شهریور 93 8:37
اي جووووووووووووووووونم به به هزار الله اكبر چه ماهي شدي رهام جونم، دست مامانت هم درد نكنه كه وقت پيدا كرد تا عكس بزار
زهرا
پاسخ
مامان ارميا و ایلمان
17 شهریور 93 8:44